SEO için ne kadar yatırım yapmalısınız?
Genellikle bir şirket, satışların% 5-10’unu genel satış ve pazarlama girişimlerinize ayırmalıdır; Diyelim ki geliriniz 2.0 milyon TL ve bunun% 10’unu 200.000 TL satış ve pazarlamaya yatırmaya karar verdiniz.
Büyük iş fırstlarınızı satışa dönüştürmek için ve geleneksel pazarlamaya% 50, dijital alanda ise %50 yani yukarıdaki hesaba göre 100.000 TL yatırım yapmanız önerilir; Bu durumda SEO’ya 40 bin TL , PPC reklamlara 40 Bin TL ve kaliteli içerik oluşturmak için 20 bin TL öneriyoruz. Premium planımız bu işleminiz için çok uygundur.
“Akıllı SEO Hizmetleri” hakkında konuşalım
Yıllar boyunca önemli öğrenimlerimizden biri, SEO’nun en yüksek ROI’sına (Yatırım Getiri) sahip olması iken, bu yolculuk ve acele edilemeyen bir yolculuk olmuştur; Evet, aslında anahtar kelimelerin ilk yirmi sıralamında özellikle Türkiye’de Google, (ayrıca Yandex, Bing veya Yahoo) arama motoru sonuçlarının en üst sıralarına ulaşmak için çoğu zaman altı ila oniki ay arasında odaklanmış bir çaba harcanması gerekiyor ve bu sabır gerektiriyor …Birleştirilmiş, ücretli, kazanılan ve sahip olunan dijital medya stratejisini içeren disiplinlerarası bir yaklaşım uygulanıyor. Böyle bir strateji, bazı ücretli reklamcılıkla ve aktif olarak eşzamanlı olarak içerik ve SEO hizmetlerinin uygulanması ile başlar ve organik Arama Motorunuzun görünürlüğü kazandığında, aşamalı olarak organik lehine dengelenir.